Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na 2. stupni základních škol
ONDRÁČKOVÁ, Kamila
Tato bakalářská práce s názvem Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na 2. stupni základních škol obsahuje 4 pracovní listy. Každý pracovní list je určen pro jeden ročník druhého stupně základní školy a je členěn do několika podkapitol. Každá podkapitola obsahuje 2 netradiční příklady. Součástí každého pracovního listu jsou jednotlivá řešení s podrobným postupem.
Číselná osa a její chápání u žáků základní školy
Špačková, Klára ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na číselné ose a získané výsledky vztáhnout k obsahu učebnic. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část uvádí do problematiky číselné osy, věnuje se úlohám používaným pro testování v České republice a uvádí některé výzkumy zaměřené na číselnou osu. Teoretická část práce spolu s analýzou současného stavu využití číselné osy ve vyučování, která je součástí praktické části práce, tvoří podklad pro výzkumné šetření v praktické části. Po pilotním šetření s 19 žáky proběhlo výzkumné šetření v 7 třídách 2. stupně dvou pražských škol. Celkem se výzkumu účastnilo 156 žáků, kterým byl zadán test. Následně byly provedeny rozhovory nad testem s 8 žáky. Výsledky jsou zpracovány v praktické části práce. Ukázalo se, že existuje souvislost mezi obsahem učebnic a chybami žáků při práci na číselné ose a že žáci mají problém znázornit na číselné ose zlomky. Práce je uzavřena doporučeními pro práci učitele s číselnou osou. KLÍČOVÁ SLOVA číselná osa, žák 2. stupně, chyba, desetinná čísla, zlomky, celá čísla

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.